otrdiena, 2016. gada 19. jūlijs

Bērnu atbildes

Iespējams, arī jūs esiet redzējuši kādu "Sīko ekspertu" epizodi... Bet tam nav nozīmes, jo arī bez priekšzināšanām šis ieraksts droši lasāms tālāk :-) Bieži esmu aptaujājusi bērnus un bieži palikusi ar muti vaļā, jo viņu atbildes nav iespējams prognozēt :-)
clipart girl 
***
Zēns. 7 gadi.
- Kur strādā Tava mamma?
- Bankā.
- Ko viņa tur dara?
- Saskaita naudu... Tiem, kam vajag naudu, viņa to iedod.

***
- Ko Tu vēlētos, lai Tava mamma nekad, nekad nedarītu?
Zēns. 7 gadi.
- Neietu viena pati mežā.
Meitene. 6 gadi.
- Neskartos pie gludekļa.
Zēns. 6 gadi.
- Neietu viena ar māsu pie maniem draugiem, kad es esmu uzaicināts.

***
Meitene. 5 gadi.
- Kad Tev ir garlaicīgi?
- Kad māsa čuč un es braucu dejot.

***
Zēns. 6 gadi.
- Kad Tev ir dzimšanas diena?
- Mamma zina, bet es vēl neesmu paskatījies.

***
- Kādi cilvēki Tev patīk?
Zēns. 6 gadi.
- Draudzīgi. Lai nesacītu "Nezinu", kad jautāju "Ko darīsim?", jo tad mēs abi nezinātu, ko darīt.
Meitene. 6 gadi.
- Smuki.
- Kādi ir nesmuki?
- Nesmukie ir tādi, kuri nemazgājas, nemazgā zobus, matus... kuri nestrādā... kuri uzraksta bla, bla, bla, bla...
Zēns. 6 gadi.
- Es nedomāju par tādiem cilvēkiem, kas iet pa ielu. Man patīk mana mamma, mans tētis un mana māsa, un tie cilvēki, kas ir manā ciltskokā, jo tā ir mana ģimene.

***
- Ko darīsi, kad iesi skolā?
Zēns. 6 gadi.
- Protams, ka staigāšu pa klasēm visādām!
Meitene. 6 gadi.
- Daudz darbus darīšu! Kad skola beigsies, es gribētu aiziet uz kaut kādu veikalu.

***
- Ko Tu vēlētos, lai Tavs tētis nekad, nekad nedarītu?
Meitene. 6 gadi.
- Lai viņš neietu uz darbu! Jo viņš ir direktors un var visu izdomāt!
Meitene. 6 gadi.
- Nelīstu miskastē!
Zēns. 6 gadi.
- Nepīpētu.

***
- Kas vajadzīgs Taviem vecākiem?
Meitene. 6 gadi.
- Strādāt! Jo tas ir obligāti jādara.
Zēns. 6 gadi.
- Īpaši, ja saka godīgi, nekas!

***
- Kura mājās ir Tava mīļākā vietiņa?
Meitene. 6 gadi.
- Ofiss.
- Ko Tu tur dari?
- Zīmēju. Un kad nokrīt nagu laka, lakoju nagus.
Zēns. 6 gadi.
- Savā gultā, jo tur ir mīksti skatīties televizoru.

***
Zēns. 6 gadi.
- Kādā krāsā ir Tavas acis?
- Paskatīšos! (Aizskrien pie spoguļa, atskrien.) Zaļas!

***
Meitene. 6 gadi.
- Kas ir visforšākā rotaļa?
- Lēkāt pa mammas un tēta gultu. Tā ir tik atsperīga!

1 komentārs: