trešdiena, 2018. gada 4. jūlijs

"Laižamies!"

Stafeti gribēju sākt ar grāmatu, kura man varētu patikt. Esmu izlasījis astoņas "Grega dienasgrāmatas". Tās man patika, tāpēc izvēlējos "Laižamies!" Arī šī daļa mani nepievīla, jo bija tikpat interesanti uzrakstīta.
Šoreiz Gregs ar ģimeni dodas uz kūrortu, lai nebūtu jāsvin Ziemassvētki. Tas notiek pēkšņi. Es negribētu būt Grega vietā, jo man patīk Ziemassvētki, es tos nevēlētos sagaidīt tur, kur vasara. Es domāju, ka Grega vecāki gribēja atpūsties no bērniem, jo viņi zināja, kūrortā Gregam un Rodrikam piedāvās nodarbības, Maniju varēs atstāt mazuļu istabā, bet tā nebūtu "Grega dienasgrāmata", ja tā notiktu. Heflijiem visur gāja greizi. Viņi aizmirsa Ziemassvētkus. Mamma plānoja, kur uzņemt fotogrāfiju, ko sūtīt mājās palicējiem. Grega un ģimenes piedzīvojumus neatstāstīšu, lai citi paši gribētu izlasīt šo grāmatu, bet notikumi bija tādi, ka Gregs atpakaļlidojumā vairs nejuta gaisa bedres un Hefliji nekad netiks ielaisti tajā kūrortā.
Domāju, ka "Laižamies!" patiktu arī pieaugušajiem. Es to ieteicu mammai un viņa izlasīja. Noteikti patiktu arī manam opim, jo viņš agrāk lasīja daudz grāmatas par piedzīvojumiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru