trešdiena, 2018. gada 18. jūlijs

Normana pasaule 3. Iespējama gāzes eksplozija

Man nācās nedaudz sevi piespiest, lai šo grāmatu izlasītu. Vispār galvenais varonis Normis varētu būt es, jo mana mamma bieži runā kā viņa tēvs: satraucas par telefonu, kurš lādējas visu nakti vai televizoru, kuru neviens neskatās. Šaubos, ka pieaugušie uztraucas par globālo sasilšanu, drīzāk viņi domā par lielajiem rēķiniem. Foršāk ir dzīvot brīvi, neierobežojot sevi. Visdīvainākā taupīšana bija Normana ģimenes tualetē. Viņa tēvs uzskatīja, ka jāizdomā, kad vajag un kad nevajag noskalot. Bija pretīgi iedomāties, ka suns padzeras no poda un nolaiza Normim seju.
Normim nav īsti ar ko parunāties, jo brāļi mazi, bet draugs Maikijs kaitinoši daudz runā par hormoniem. Vienīgais cilvēks, ar ko viņš normāli var parunāties, ir vectēvs. Normim nepatīk ne dzīvnieki, ne lielveikali, ne meitenes. Mani kaitināja, ka viņš bieži nesaprot vienkāršas lietas un uzdod muļķīgus jautājumus. Ja lasāmā izvēli pielīdzinātu cīņai starp diviem zēniem, tad Normans zaudētu Aleksam Raideram. Es ieteiktu šo grāmatu lasīt bērniem, kuri ir jaunāki par mani.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru